Rekrutacja

Informacja dot. przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w rekrutacji na wolne stanowisko

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, z późn. zm.), informujemy, iż:

1.    Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aktimedica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: ul. Bystrzycka 11, 04-928 Warszawa.

Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować się poprzez adres e-mail: recepcja@fitmedica.pl, telefonicznie: tel. 575 665 662 lub 22 870 06 16 lub pisemnie na adres korespondencyjny Spółki. 

2.    Inspektor ochrony danych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: recepcja@fitmedica.pl, lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.

3.    Cele i podstawy prawne przetwarzania

Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy w Aktimedica Sp. z o.o.

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w trybie:

  • 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda pracownika na przetwarzanie danych wykraczających poza wymagane przepisami prawa),
  • 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzaniejest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą),  
  • 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

4.    Okres przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres rekrutacji. Po jego zakończeniu dokumenty rekrutacyjne osób, które nie zostały zatrudnione zostaną trwale zniszczone. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z przepisami prawa.

5.    Odbiorcy danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa.

Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, np. usługodawca hostingu poczty elektronicznej oraz strony internetowej, podmioty świadczące usługi IT, audytorskie, usługi archiwizacji i niszczenia dokumentacji.

6.    Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:

  1. prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii – każda osoba, której dane przetwarzamy jest uprawniona do uzyskania informacji o swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych – w przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne to każda osoba, której dane dotyczą może żądać odpowiednio ich poprawienia lub uzupełnienia zgodnie z art. 16 RODO;
  3. usunięcia danych osobowych – jeżeli administrator przetwarzałby dane osobowe w sposób niezgodny z prawem, zgodnie z art. 17 RODO.
  4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych – z ważnych przyczyn, np.: kwestionowanie legalności przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO;
  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeżeli osoba które dane dotyczą uważa, że Administrator nie ma prawa przetwarzać jej danych osobowych, może wnieść sprzeciw, zgodnie z art. 21 RODO.
  6. wycofania zgody w zakresie danych osobowych wykraczających poza wymagane przepisami prawa. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, który został wskazany w ust. 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w ust. 1.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

7.    Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter obligatoryjny. Zasady ich pozyskania są uregulowane w w/w przepisach. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 

 

W treści przesyłanych dokumentów rekrutacyjnych prosimy zamieścić następującą treść:

W trybie art. 6  ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji w FitMedica – Specjalistyczne Centrum Zdrowia.

 

 ………………………………………………

(data i podpis kandydata)